lördag 5 maj 2012

Bloggmöte

Idag vaknade jag långt innan klockan ringde och hade somnat senare än jag planerat eftersom gubben låg och spelade på sin iPhone som sken som självaste solen i vårt annars mörka sovrum, sen låg han och vred och vände sig, suckade och stönade och kunde tydligen inte sova och det kunde inte jag heller då... *bitter och mutter*

Idag har jag förutom en liten stunds jobb träffat en bloggvän. Det var MYCKET trevligt och jag hoppas verkligen vi får möjlighet att ses igen. En date med min kamera vid något vatten är önskat bland annat... Vi möttes upp och åkte in mot stan för att äta lite. Jag föreslog Jensens Bøfhus, eftersom det är både billigt och gott och dessutom var klockan före 16 och då har de lunchpriser. Halvblodig biff med pommes och favoritsås för 49:- är det inte mycket som slår. Eftersom Celine hade med både make och dotter blev det 4 lunchbiffar och en hel massa prat. 

Tydligen är jag inte så farlig som jag ibland verkar *ler* Jag tyckte det var väldigt trevligt att träffa Celine. Har sett fram mot det mycket eftersom jag varit nyfiken på henne som person. Hennes man och dotter var lika trevliga och roliga de. Vi kanske inte träffades tillräckligt länge för att jag skulle lägga märke till hennes Aspergersidor - hon föreföll alldeles normal för mig, eller så är vi för lika och jag för öppensinnad... 


Efter att vi hade käkat åkte vi till Ica Maxi för dottern hade lite slantar som brände i plånboken och hon ville köpa något från Littlest Petshop och hon hittade det hon ville ha och de hade nog en nöjd och glad dotter i bilen sen. 

Tyvärr blev det ett kort möte, men som sagt... förhoppningsvis blir det fler tillfällen - nu när hon vet att jag inte är så farlig som hon trott ;) 

  

1 kommentar:

  1. Wow, du får mig att rodna... Kort och kort, jag tycker mötet var rätt lagom för att vara en första gång och jag längtar redan till nästa för du bitts ju inte, du är ju hur go som helst och har en bra effekt som får mig att lugna ned mig från pyrande nervositet med början till panik men ändå vips, kollugn bredvid dig. Min bror har den effekten också och jag fattar ingte var den kommer ifrån. Men var rädd om den. *Kram på dig*

    Uff, jag börjar vist bli trött för nu svamlar jag mest. Avslutar med ett av Örjans favorituttryck, "Vi ses när vi ses men till dess, ta väl vara på dig". =)

    SvaraRadera